It´s alive!

Man skulle kunna tro att jag gått & dött.
Det har jag alltså inte.
Men jag har huvudet fullproppat med ansökningssanteckningar, action script 3.0
födelsedagsplaner för mamma, födelsedagsplaner för mig själv (60 pers hur tänkte jag där - nästan så att man "hoppas" att 10 ska få förhinder).
Imellan dess så försöker jag vara duktig kicka på jobbet. Det är jag men det är inte så särskilt roligt.
Känns lite som a waist of life - men nu har jag kommit fram till det iallafall.

Har dessutom börjat läsa "Flyga Drake" - sist i stan typ.
Den är bra. Så-bra-att-jag-blir-irriterad-bra. Dvs, jag vill bara ägna mig åt att läsa.
Men jag börja ana att den inte är någon bra pendlar-bok. Jag har nämligen bara läst ca 50 sidor men redan har tårarna flödat ymingt bland folk 2 gånger.

Well.
Tills jag har mer tid över för den här bloggen tycker jag att ni ska läsa den här:...
(Ska fixa med koden, just nu blir ju texten vit - inte så smart med vit bakgrund...)
Den är snygg, snygga bilder, snygga boys och en otroligt soft playlist!
Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0