Fel person på fel plats!

Om man nu har valt yrket mäklare borde man då inte ha en viss förståelse för att det är ett yrke starkt förknippat med service? Det hade inte mäklaren som visade mig en styck storblommig lägenhet idag hajjat iallafall...
Sjukt disträ och nästan på gränsen till otrevlig var vad hon var. Nu var ju budgivningen redan igång på just detta objektet men hon borde ju tänka på att jag:

A) Kanske är intresserad av något av deras andra objekt

B) Kanske har en pappa som är ganska sugen på att putta in stora delar av sina sparade slantar i detta icke så sköna blommiga projekt (konstigare saker har hänt, jag är ju ändå från Näset...)

C) Kanske har ett eget objekt som söker mäklare?

Det sistnämnda är ju faktiskt sant. På lillejul kommer en mäklare från just Eric Olsson (som den skitsura bruden kom ifrån) hem till mig för att värdera min lägenhet. Och det vill ju till att han är jävligt trevlig annars vänder jag mig till typ Våningen & Villan runt hörnet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0