Travel with style!



Nä men titta, det är ju jag och taxametern!

Eller nej, ok det är det inte. Men det kunde varit. Om Taxametern varit ett par kilo mindre om magen och om jag hade känt för att lägga i runda slängar 7000:- på en väska till min hund...
En hund som för övrigt sakta, sakta börjar acceptera sin nya side-kick: Lisa.
Under helgens julbak hos föräldrarna surades det konstant, och det gjorde ont i mattes arma hjärta när jag såg hur deppig min lilla älskling var över att ha fått konkurens om uppmärksamheten.
Men i tisdags fick jag ett mms av pappa (ja vi mms ganska mycket bilder på våra djur i vår familj... ...det är så vi gör...) där Lady hade släppt in Lisa i sin korg så om de bara får lite mer tid kommer det nog att ordna sig!

Skulle ju tagit lite bilder men jag verkar ha förlagt min kamera någonstans, förhoppningsvis hos mamma och pappa.
Smart Marie, köp en kamera för femochetthalvttusenkronor och slarva bort den på loppet av en månad - suck!

Känner man för att införskaffa en resväska till sin vovve för massvis med pengar (typ för lika mycket som en Bayswater kostar) kan man klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0