De bästa töserna i världen!



Hade en perfekt lördagkväll.
Ett helt gäng av de bästa tjejerna den här planeten har att erbjuda samlades hemma hos mig för en favorit-i-repris på Grötö-helgen i början på Maj.
Vi hade ju en videokamera med oss som bland annat dokumenterade den där tre timmar långa Rosélunchen vi hade...
Så det var ju hög tid att se filmen, analysera, längta tillbaka och uppenbarligen skämmas lite.

Drack Ginger-Lemongrass-drinkar och åt småplock och hade bara allmänt supertrevligt.
Tyvärr så bestämde vi oss för att gå till Debaser. Hade inte kul där förra helgen och hade inte stort hopp om att ha roligare den här helgen. Men majoriteten ville gå ut och som värdinna kände jag mig ändå lite obligated att följa med.

Väl framme var kön (i helt vanlig ordning) inte bara 1 km lång men även fylld av fjortisar och pretto popsnören.
Så min entusiasm blev inte direkt större.
Men Linda som var nere & hälsade på från Stockholm hade kontakter på andra sidan kön så ett magiskt mobilsamtal resulterade i en snabb promenad förbi kön, förbi kassan och raka vägen in genom vip-ingången.
I och för sig trevligt men klientelet var ändå povert och jag för trött för att orka jobba upp någon större party-feeling.

Lyckades dock förolämpa en av Emmas brors tjejkompisar genom att missta hennes födelsemärke för smuts och försöka torka bort det.
Nä det var ju inte ett skit pinigt!
Tjejen i fråga var dock så slirig så jag hoppas att händelsen försvann i hennes spritångor till dagen efter.

Fick sms från Norrland igen.
Märkligt. Det är uppenbart att vi inte har någon särskilt spännande personkemi men sms-buddies det har vi varit i 1 1/2 år.

Ja och så har jag ju kapat håret.
Tänkte lägga upp ett bildbevis men med tanke på att jag ser precis så risig ut som jag känner mig får det allt vänta till en dag då jag inte är grön i ansiktet längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0