Lite dator-abstinens får botas med en lista...

Låt du hörde: Maria Menas "Just a Little Bit"
Film du såg: Miss Potter med Renée Zellweger
Mat du åt: Broderns sjukt goda grillade revben.
Kram: Morgonkram från min finaste Charlie B.
Puss: Charlie B (efter morgonkramen) och Taxametern så klart!
Fest: I lördags, Nonnos 30-årskalas. Kanonkul att träffa gamla barndomsvänner igen.
Känslan: Total tillfredställelse när jag låg på studsmattan i vattnet nedanför bryggan och sov i gassande solsken.
Ilska: När jag såg ett riktigt jobbigt klipp på nätet på en man i Korea som slog sin hund för att göra köttet mört inför stundande slakt. Ush - den förföljer mig fortfarande.
Resa: Min föga upphetsande biltur till Götet i söndags eftermiddag. Det var varmt, kö och jag var galet trött och lite bakis...
Glädje: När jag gick kvällspromenad med Taxametern och kottarna igår klockan elva på kvällen och det kändes som om jag befann mig i sydeuropa. Det har varit så varmt att man knappt kan sova på nätterna.
Dröm: Jag drömde att jag kom hem till min lägenhet och upptäckte att en av spisplattorna samt ugnen stått på i 2 veckor.
Kanske hade något med temperaturen i mitt rum att göra?
Boken du läste: Mig äger ingen - Åsa Linderborg. Har precis påbörjat Boven i mItt drama kallas kärlek av Unni Drougge.
Personen du träffade: Hela familen Taikon är samlade i stugan, totalt är vi 9 personer och dem springer man ju på hela tiden :)
Personen du pratade i telefon med: Kamila - hon ska ha fest som jag missar. Typiskt!
Personen du fick sms av: Ella-Bella tror jag?
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort och kommer förhoppningsvis aldrig att behöva göra det heller.
Gången du var utomhus: Imorse när jag klev ut på trappan för att känna av dagens temeperatur (det är 22 grader och lite disigt).
Gången du sov: För ca tre timmar sedan (jag sover i the haunted room så det blir lite si och så med sömnen).
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår. I går bangade mamma och pappa världens godaste revben för att käka laxmacka och tittar på Anders Lundin. De är inte riktigt kloka!


Nu ska jag ta min Taxameter och knalla ett varv runt ön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0