Over and out!

NU är jag sjukt trött.
Inte så konstig kanske, klockan är över elva och jag kom inte i säng förrän halv fem i morse.
Var ute och firade Lilla A som fyllde ett-år-från-tant (meaning I´m a tant...)

Har haft en ok och ganska varm helg.
Söndagen var fram för allt en höjadare.
Började dagen med att brassa brunch ihop med Syrran.
Sen bockade jag av Jana Söderberg samt Jonas Whalström på sommarpratarlistan samtidigt som ytterligare ett lager färg applicerades på balkongmöblerna.
Sen tog jag mammas lila racerbil och åkte hem till Brodern och fick massvis med mat, massvis med godis och massvis med gosiga brorsonspussar.
På vägen hem passade jag på att tanka upp och städa bilen så att den är körklar till semestern som står som en hägring runt hörnet.
Kom hem och hittade en parkering utan att behöva cirkulera halva Slottstaden i 45 minuter.
Tycker att just den sista händelsen hade gjort ett alldeles utmärkt tema i Trisslotternas "Plötsligt Händer Det"-reklamer (saom jag finner helt geniala).
Nu orkar jag bara inte hålla ögonen öppna längre.
Så: God Natt!

Kommentarer
Postat av: lilla A

Vi brassade också brunch igår jag och dannyboy. Lyxilyxi. Söndagar är matdagar har jag kommit på. Då ska man frossa i gott. Ses vi i veckan snygging?

2008-07-07 @ 21:02:39
URL: http://dantanyang.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0