Ångest, papper i kubik och lite mera ångest!

Ahhh.
Hemma från jobbet med vacklande hälsa, hoppas att det ger med sig till helgen.
Och lik förbannat pockar en gigantiskt pappershög på mitt skrivbord, på min uppmärksamhet.
Jag ska sortera in 3 månaders skörd av räkningar, lönebesked, avtal och annat skräp i mina oerhört välorganiserade pärmar (här pratar vi helt utan ironi).
Sen ska jag skriva protokoll från senaste styrelsemötet samt kolla upp en massa överlåtelser och annat tjafs.
När jag lät mig övertalas att bli sekreterare i styrelsen var det under intrycket att det mer eller mindre endast skulle innebära att skriva ut ett protokoll en gång i månaden. Insåg så fort Pia (vår ordförande) drog upp pappkasse strl LARGE fylld med papper att den sanningen var en aningens förskönad.
Well well - alltid kan man lära sig något.

Men vinnaren av Marys ångesttävling just nu är:
(tada)
Den danska deklarationen som ska vara inne senast den 1:a juni.
Jag. Fattar. Ingenting.
Men well well, berg är till för att bestigas eller!?

Ska baka muffins när jag är färdig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0