Bollar at 80´?

Jag hade en kund i butiken idag som hade plastikopererat sig (tuttarna).
Fear enough, jag bryr mig inte, det ær upp till var och en vad de vill gøra med sin kropp.
Och skulle det vara så att jag en dag får barn och mina tuttar førvandlas till urmjølkade taxøron så ær ett ingrepp ingen omøjlighet.
Men den hær kunden gav en viss fingervisning i vad det kan resultera i.
Hon var smalt byggd, hade næstan en tonårings kropp, och hon var iklædd jeans med uppvik, flip flops och hoodie.
Och till detta kom alltså ett par vældigt perky brøst, inte storlek badboll men still...
Problemet var bara att kvinnas kropp inte alls matchade hennes ansikte och hænder som tydligt skvallrade om hennes riktiga ålder, som nog låg runt det 50.

Så visst kan en plastikoperation ge lyckade resultat men nær kroppen inte ser ut att høra ihop med huvudet så kan resultatet knappast ræknas som lyckat!

image23

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Ja men precis, man måste ju testa sig fram för att lära sig nånting, och vad jag vet har jag inte bett om någons åsikt ;D Kram

2008-06-02 @ 19:26:27
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: lilla A

Jag upptäckte ett par plastbröst brevid mig på stranden idag. Jag blev så faschinerad att jag kom av mig mitt i en mening och bara stirrade. Detta är hur jag prioriterar: 1.Plastbollar 2.Lego 3.Zlatan

2008-06-03 @ 00:10:43
URL: http://dantanyang.bloggagratis.se/
Postat av: Marie

Ja Anna du måste ha en kemisk rubbning i din hjärna just nu!

2008-06-03 @ 08:43:40
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0