Deklarationen - check!

Jag har postat deklarationen!
Äntligen - snacka om ångestmoment!
Men tillfredställelsen när man är klar är i och för sig enorm.
Ska om ett kort ögonblick slå mig ner på syrrans balkong och dricka någon utav Daniels hemmakomponerade drinks.
Har tagit Knoll & Tott med mig till HBG för att inspektera syrrans nya lägenhet.
Försökte intressera Calle för Victoria Beckhamns senaste fylleskandaler i Hänt Xtra, på tåget.
Han tyckte att det var så där spännande - vilket han visade genom att somna i mitt knä.
När han var mindre (läs mer lättmanipulerad) brukade vi läsa Elle ihop. Men den ljuva tiden är tydligen förbi.

Imorgon packar vi herr Wests bil full med ungar, chiabatta och B.I.B och drar till Blekinge Skärgård.
Fästingsnaran är packad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0