Shoot me now!

Idag ær en sådan dær dag nær jag skulle kunna tænka mig att krypa ner under en sten och ligga dær - tja minst fram till semestern.
- Chefen ær på dåligt humør.
- Kunderna ær sura.
- Jag fick betala øverpris på en bulle som dessutom var från igår, på lunchen.
- Jag måste stressa asmycket nær jag kommer hem.
- Jag saknar min syster som jag typ aldrig hinner se nuførtiden och som jag tydligen inte kommer att se på ytterligare två veckor. Två veckor - det ær fan rekord, jag kænner mig halv. Funderar på att føreslå Daniel om vi kanske kan ha delad vårdnad?

Å andra sidan ska jag på 30-årskalas ikvæll och eftersom kalas ær mitt favortiord kommer det sækert bli skoj.
Och sen læser jag en bok som ær så rolig att folk på tåget antagligen tror att jag ær utvecklongsstørd bær jag førsæker kvæva mina skratt - ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0