Gjorde jag en Joey, kanske?

Jag var hos Kiropraktorn igår. Efterlängtat besök kan jag säga.
Och mitt första.
Herr Kiropraktor frågar lite om mitt allmänna hälsotillstånd, operationer, yada yada.
Sen ber han mig gå in i ett bås och ta av mig på överkroppen.
Väl inne i båset blir jag osäker:
- Ska allt av, eller, frågar jag? (som en annan pryd fjortis...)
- Ja svarar han.
Och det är ju ingen biggie, han är läkare, han ser säkert hundratals tuttar i veckan.
Så jag tänker inte mer på det förrän jag kommer hem till Bonnie och berättar om mitt Rygg-knäckar-besök.
Och Bonnie och Carolina menar att man borde få behålla bh på.
Nu har de iofs aldrig varit hos en Kiropraktor men man börjar ändå undra:
Tänk om jag hörde fel och han faktiskt sa att jag kunde behålla bh´n på.
Och så kom jag ändå ut topless.
Då framstår jag ju som en oerhört konstig person....
Jag låg sömnlös inatt, men nacken den känns bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0