I´m back!

Jag har inte lagt ner bloggen. Men mitt internet har inte fungerat på över en vecka.
Jag har ringt och pratat med ComHem som sa att det verkade vara ett signalfel men att det snart skulle var åtgärdat.
Det blev det inte.
Sen pratade jag med en av mina grannar som sa att även de hade problem med uppkopplingen.
Då ringde jag och skällde ut 2 stycken personer på ComHems kundtjänst.
Jag brukar normalt inte skälla ut folk då jag inser att det knappas hjälper men hey det har varit två otroligt stressiga veckor.
Fick dem till slut att boka in en tid för en tekniker nästa vecka och tänkte att jag fram tills dess kunde låna syrrans portabla modem.
Men när jag kom ner till mina föräldrar och deras trådlösa nätverk inte heller fungerade började jag ana oråd.
Så det kan vara så att jag har kommit åt en knapp på datorn. Någon sån där säkerhetsknapp som blockerar tillträdet till internet (eller nåt... I don´t know...)
Men bara kanske.
Om det är så kommer jag aldrig erkänna det för någon. Speciellt inte för ComHems kundtjänst.
Suck - tänk vad dessa blond moments kan ställa till det ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0