Jag kan nær jag bara vill...!

Var ledig igår och hann då bland annat med att:
ø Tvætta alla sængklæder, handukar, kuddar, tæcken och dylikt.
ø Diska upp en veckas disk som blivit stående (jag hatar verkligen att diska och jag suger på det dessutom, ænnu ett anvændningsaområde før en man...)
ø Hæmta mina nykomklackade støvlar hos min lilla lustiga skomakare på hørnet. (Jag har samma "kom-loss" som Lilla A nær det gæller sådana dær saker som att ta hand om sina pinaler men Hallelulja, undrens tid ær inte førbi!)
ø Køra till mamma & pappa, fika, ta hunden en tur till stranden, lasta bilen PROPPFULL med grejor som var kvar sedan festen.
ø Køra till Anna och hæmta en stol.
ø Køra till stan och køpa en styck kamera, modell dyr, av førvirrad sæljare med snusabstienens. 
ø Køra hem och lyckas att lasta ur hela bilen UTAN att få 700:- i bøter.
ø Køra till Willys och storhandla samt panta alla flaskorna från festen (hær kammar vi in vuxenpoængen).
ø Tanka upp bilen samt fått ordnat en ansøkan om bensinkort (jag ær næstan fullvuxen nu kænner jag).
ø Køra hem, stæda klart næstan hela lægenheten, tvætta færdigt samt stuvatundan alla saker jag hade med mig hem.
ø Hade sedan en stund øver att leka med min nya leksak innan jag somnade, totalt utmattad.

Och jag frågar mig sjælv varfør jag ær så trøtt på jobbet?

Ha ha!
När jag nu läser igenom det här inlägget ett par timmar så slår det mig att den sista punkten låter minst sagt suspekt.
Det var alltså ingen erotisk leksak jag hängav mig åt, utan min nya kamera. Just for the record!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0