Jag kom på ett användningsområde till!

Ytterligare en anledning till att skaffa sig en boyfriend.
Man har jeansen med rätt look och slipper springa i second hand affärer och leta efter begagnade.



(Kom även på en grej häromdagen. Ju äldre jag blir dessto större är ju risken/chansen att jag får ta över en begagnad pojkvän. Alltså en kille som redan har försökt sig på hela mamma-pappa-barn-grejen. Och som det inte gick så bra för.
Eller så får jag sikta in mig på en 25-åring (det har ju gått ganska bra hitintills) men då finns ju å andra sidan risken/chansen att jag gör honom till used gods. Med andra ord: jag tror inte på livslång kärlek längre. Det gör iofs inte Malena Ivasson heller. Hon är inne på sitt tredje äktenskap och menade på att det där med "till-döden-skiljer-oss-åt" bara var en ekonomisk nödvändighet som kändes väldigt omodern idag när kvinnor tjänar sina egna pengar.Ligger faktiskt något i det tycker jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0