Åter till allvaret!

Det är mycket som står på spel nu känns det som. Eller inte mycket som står på spel. Men det är många lösa trådar både här och där. Sånt är stressigt. Så nu försöker jag bara mota bort det och typ leka hemmafru istället.
Gosa med hunden, baka, laga storkok, storhandla.
Jag har ju faktiskt blivit bättre på att klara det där med stress - vet ju by now vad jag orkar och inte orkar (fan vad det är skönt att bli gammal och vis - ha ha).
Jag kan ändå inte göra mer just nu för att påverka situationen så det är bara att ha is i magen. I slutet på den här månaden vet jag med all säkerhet vart det barkar hän. Så då kan kan jag kanske andas normalt igen. Tills dess bakar jag som en annnan bullmamma - och går långpromenader för att det inte ska sluta med att jag ser ut som en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0