Nöjd som få!

Idag har varit en riktigt superlicious dag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför den har varit så bra men det har den.
Jag har mest bara varit nöjd med tillvaron och skrattat mycket.
Och då ska vi ändå väga in att Skånetrafiken fick för sig att ersätta tåget till KBH med buss, tror det har något med ESF att göra. Till slut bestämde de sig ändå för att köra ett litet tåg och jag kom till jobbet hel och ren men dock en halvtimme försenad. Väl där hade chefen tydligen tagit semester - bara så där. För det får man lov att göra om man är chef.
Vi sålde inget vidare och klockan 20.43 tog jag tåget hem med Depeche i lurarna.
Fortfarande nöjd.
Ännu nöjdare blev jag av en skål nyponsoppa med vaniljglass och av att skänka en slant till Barncancerfonden (då blir man extra extra nöjd).
Och nu ska jag hoppa svanhopp ner i sängen.

Och för er som undrar: nej jag har inte gått och blivit kär och jag har inte heller fått något nytt jobb.
Men jag har haft en bra dag utan anledning, kan vara värt att notera för en rainy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0