Så dags nu!

För ett par år sedan såg jag på en säljare i en butik i Köpenhamn den coolaste koftan i hela världen.
Den var av någon typ av mjuk, gosig ull (cashmere?) och soft leopardmönstrad. Till detta hade hon
slitna jeans i BF-fit och Converse.
Jag blev helt kär och ägnade sedan de nästkommande åren åt att leta efter en liknade kofta.
På ett outlet i USA hängde den. Mjuk och gosig, perfekt i mönstret och med strass-knappar dessutom.
På ett rea-stativ, till 15USD.
Jag trodde att jag skulle dö av lycka!
Tills jag upptäckte att det var en XS och att jag inte ens kunde få in min arm upp till armbågen.
Då dog jag av olycka!

I somras hittade jag ett hyfsat alternativ i London, inte perfekt men ok!
Och nu, NU har de fått in en riktigt fin variant på H&M.
249 pixdaler får man punga ut om man vill se ut som en poppig street-variant av Blanche...
(Eller så kan man använda aktuell rabattkod och få den för 124,50:-).
Men nu är det så dags. Ska jag köpa en till så ska det ta mig tusan vara the real stuff!



En inte så pjåkig kofta från H&M (finns så klart också i Beige!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0