Luciahelg!

Vi hade kalas i helgen som gick.
Närmare 50 personer tryckte i sig glögg, pepparkakor, öl, vin & hemgjord pizza.
Självklart kom jag på att jag glömt ta fram kameran först när kvällen nästan var över.
Då var vi i alla fall en tapper skara som natt-pysslade.
En del var ganska seriösa med sitt pyssel...
...andra tog det mindre seriöst!
Somliga lyckades inte så bra med sina pyssel men var glada ändå :)
Charlie B sov över och vi åt Luciafrulle med Lussebullar och varm choklad!
Sen fixade jag de sista julklapparna innan jag deckade i soffan med SVTPlay som sällskap.
En rakt igenom hellyckad helg helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: anna ooooo

jääää...och tnka sig att den ängeln blev räddad och återuppstånden flera gånger efter vilda massakrar från krillan....det fina kruset kom till för att dölja den juliga texten "KUK" på ryggen och hjärtat fram för att dölja en mycket piffig snopp som krillan tyckte passade in...det tyckte inte jag...

2009-12-15 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0