The Holiday is over!

Men my god vad det där gick fort.
Schwoooosch så var semestern över, innan den ens hade börjat.
Jag hade tänkt att jag skulle börja fixa lite i min lägenhet.
Men jag la det projektet på hyllan.
Istället så ägnade jag semestern åt att:

* Umgås sjukt mycket med min familj
* Se oanständigt mycket dålig tv
* Gosa med Taxametern som fortfarande battlar om makten med Lisa. Jag tror att Lady kommer vinna det slaget btw.
* Besöka sommarön som visade upp sig från sin bästa sida. Jag blev lite förälskad igen (i ön, inbilla er inget annat).

Perfekt jul med andra ord!
Jag skulle kunna köra en vända till.


Stora jultvagningen pågår!


Lågkonjuktur what? Det gick knappt att komma fram till
granen för alla klapparna. Not my fault though!



Lady-Bird hatar, alltså verkligen hatar Jultomten!


Men Wimla tycker att Tomten är högst fascinerande!


What a striking couple. Birdie försöker fortfarande ignorera Tomten...


Perfekt promenadväder!


Världens finaste familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0