Fimpat - en dokumentation

I en gammal blogg som jag hade för hundra år sedan (jo visst, det är en riktig siffra) gav jag mig själv en guldstjärna för varje dag jag klarade utan ciggaretter. Jag tröttnade efter typ 2 veckor (tålamod är INTE en av mina styrkor I tell ya).
Men skam den som ger sig.
Funderar på om jag ska slänga ut mitt mål på Facebooken också.
Då blir det ju ännu mer jobbigt att röka bland folk.
Om man liksom gått ut in public med att man ska sluta och sen ändå sitter och stor-blossar på en en uteservering på Lilla Torg så fort Rosén gör sitt återtåg tillsammans med vårsolen.
Men jag väntar nog med Facebooken (håller just nu på att fiskar tips på bra bilar och den statusen måste jag mjölka lite till, den fungerar skitbra för en bilanalfabet som mig själv).
Får mjukstarta här helt enkelt...
SÅ:
Antal röklfria dagar so far...


Ingen större bedrift med tanke på att jag sällan röker i veckorna.
Återkommer efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0