Kan man få komma upp till ytan!

Jag har så in i hel*ete mycket att göra op jobbet just nu.
ALLT och då menar jag ALLT planeringsarbete för nästa halvår är inklämt på 3 futtiga veckor.
När den här månaden är över borde jag rimligen kunna sitta och rulla tummarna i en månad.
Men det kommer nog inte ske.
Den där "det-där-får-jag-ta-efter-halvårsmötet-listan" är obehagligt lång och stirrar ilsket rött på mig var gång jag öppnar Outlook...

Fick tupp-juck igår och tokrensade min garderob.
Tvättade - typ ALLT!
Och strök (jag stryker normalt sett aldrig - igår strök jag till klockan var kvart över ett på natten).
Rensade och slängde.
Och så tänkte jag att det senaste dagarna har det ju helt klart känts som vår i luften så nu borde man snart kunna få stuva undan Curling-kängorna i källaren.

Men nej  nej.
Idag snöar det som om hela Skåne håller på att förbereda sig för vinter-os!

Men nästa vecka har jag tagit fredagen ledigt och ska spendera den med en trevlig prick i vår huvudstad.
Det är väl det som håller mitt huvud ovan ytan just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0