Ladda batterierna!

Den här veckan har minst sagt varit en pers.
Eller rättelse: de senaste fyra veckorna har varit en pers.
Jag hade ju rimmligt bra styr på saker och ting men sen blir det ju sällan som man tänkt sig.
För helt plötsligt dök det upp något oväntat härligt.

Och sen blev jag dålig.
Fick cravings efter penicillin och sov i nästan ett dygn.

Nu mår jag topp igen.
Kvällen ska ägnas åt städning - not so funny men jag måste få ordning i kaoset.
Och imorgon ska jag och Pats träna, äta frukost på stan och shoppa.
Det kan en utarbetad flicka behöva ibland!

Ella, ska du me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he hade varit nice, men jag var på min yoga. Men shopping hade suttit fint! Nästa gång :)

2009-03-09 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0