Swoosh - så var den helgen över...

Vi åkte upp till systern i fredags för att äta middag.
Supertrevligt ända tills det var dags att köra hem och vi upptäckte att någon fixat permanent AC för att komma åt en GPS värd ca 1000,-.
Så det blev till att stanna i Helsingborg (som fortfarande inte har visat upp sig upp sig från sin positiva sida EN ENDA GÅNG).
Detta plus utebliven sömn gjorde att jag spenderade resten av lördagen i soffan med Thai-mat och glass (comfort food är det enda rätta ibland).
Såg världens bästa film The Shawshank Redemption och tyckte syd om Tim Robbins istället.


Men det är ju ingen mening att sitta hemma och reta sig på idioter som pangar bilrutor så idag var det full fart!


Vi satte upp tavlor ovanför nya soffan.


Jag städade köket.


Jag har satt skott på min stora Pelagon (fet pensionärsvarning på den!)


Och hubbyn satte upp krokar i sovrummet a la jeansbutik!


Sen la vi ner allt fixande och åkte till bokskogen!


Fin fina skånska vyer.


Höst-dagar då man behöver plocka fram sina solbrillor bör inte slösas bort i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0