Autmn is coming!

Under tiden som hubbyn skruvade upp hyllplan med slagborr inne på kontoret igår kväll passade jag på att röja i gästrummet som tillfälligt tjänstgör som kläd-dumpnings-rum.

Alla sommarkläderna ligger nu prydligt nerpackade i min amerika-koffert. Denna kommer inte att öppnas på minst… …7 veckor (We´re going to Miami…).

Sen har det sorterats höst och vinterkläder. Alla plagg som om ett par veckor kan komma att leda till fetto-depression (typ snortighta satinbyxor, figursydda skjortor, fodralklänningar och allt vad kjolar heter) har även de varsamt plockats undan.

En hel flyttkartong fick rubriken ”Bortskänkes” och ska vid tillfälle ges till mina tonåriga kusiner.
Kvar blev en något slimmad men ack så mer lättöverskådlig garderob. Lättare att hitta inspiration till den egna garderoben när man faktiskt kan komma ihåg vad som hänger i den.


Inspiration som den här t.ex:

 För övrigt så har jag TOTALT köpstopp på kläder fram till vår resa.

Heminredning är en annan femma dock.
Det kan man ju ändå inte släpa med sig från Staterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0