När man ångrar sig!

I början på sommaren stod jag på loppis och krängde en del av de grejorna jag fick rensat ut i samband med vår flytt. På platsen bredvid oss stod en mor och dotter som sålde lite blandad ratad kompott. Bland annat hade de ett par schyssta ankelhöga MC-boots i perfekt slitet brunt skinn som jag stod och sneglande på en lång stund.

Men så bestämde jag mig för att jag hade så mycket boots och stövletter att det sista jag behövde var att komma hem från en loppis med ytterligare par. Och det beslutet höll jag fast vid ända tills det kom en tjej och högg dem.När hon fick dem på sig insåg jag hur fantastiskt snygga de var och vilken miss jag hade gjort som inte ens hade brytt mig om att prova dem.

Nu retar jag mig istället var gång jag ser ett par liknande på bild.


Som tex dessa snodda från Sofis Mode…


Grrrr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0