De é mycke nu!

Herregud, just nu är det MYCKET på en gång - därav lite torftig uppdatering på den här sidan.
Det mesta som ligger i kalendern är iofs roliga saker men allt landar på en gång. Något som kan bli lite lätt stressigt - särskilt med tanke på att jag varit mammaledig hela hösten och som mest behövt koordinera fika med träning och två mattelektioner per vecka.

Men just nu väntar:
- adventfirande med föreningen ikväll
- födelsedagsmiddag för makens kompis J imorgon kväll
- konsert i Oslo på lördag
- fransförlängning nästa fredag (skulle gjorts i tisdags men tjejen på salongen blev sjuk :(
- Julbord med Ella & H nästa helg
- matteprov den 14:e (hjälp)
- Robyn på Slagthuset den 18:e
- julfika hos Emmie och F i deras nya lägenhet i HBG den 19:e
- julfest hos mamma och pappa den 22:a
- förbereda julafton
- förbereda nyårsafton (från början var vi 5 tappra själar som skulle fira lite stillsamt. Nu verkar vi bli över 13 personer)
- förbereda en flytt (den 4:e)
+ att jag behöver uppdatera mitt CV för en del roliga jobb jag gärna vill söka...

PUH!
Det är helt enkelt bara att ta ett djup andetag och sedan ta en dag i taget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0