Nya fransar

Idag var jag äntligen och förlängde mina fransar.
Jag har velat prova länge men det har inte riktigt blivit av. Men så hittade jag ett bra erbjudande och innan jul och nyår med alla dess festligheter kändes det som en bra tidpunkt att slå till.
Det kostade 800.- och tog 2 timmar. Lite jobbigt var det att ligga helt stilla i 2 timmar medan en främmande person grejade med mina ögon men resultatet blev bra. Vid första anblicken tyckte jag att det såg väldigt mycket ut men efter ett tag vande jag mig och nu är jag mycket nöjd.
Har beställt tid för en påfyllning precis innan nyår men sen låter jag dem nog vara.
Jag vet inte riktigt hur mycket det påfrestar de egna fransarna och det känns inte helt legitimt att lägga nästa 500 kronor varje månad på ögonfransar.
Men nu ska jag iallafall vara dolly-snygg ett tag fram över :)


Före


Efter

Jag gjorde mina fransar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0