Store it



Jag sparar på mycket av mina kläder.
Jag säljer en stor del också men somliga saker vill man ha kvar.
Tidigare har jag förvarat mitt överskottslager av kläder (och sommar/vinter) i flyttkartonger på vinden.
Men i mina förra lägenhet drabbades jag av mal och fick en hel del fina saker förstörda (en kaninpäls som mamma haft som ung bla). Dumt att förvara det på vinden men jag hade inga andra alternativ i min lilla etta.
Men så fick jag tipset om vakum-påsar.
Att jag som är en sådan förvarings-mupp inte klämt den idén själv tidigare är näst intill pinsamt.
69,- för ett tvåpack stora påsar på Biltema och nu ligger alla kläderna smart, skyddat och komprimerat på vinden.

Lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0