Bland jämnlikar

Vi var på föräldragrupp idag.
Jag trodde att vi var försenade och var självklart tvungen att kissa innan vi körde igång.
Men när jag superstressad trillar ut från toaletten inser jag att vi i själva verket var en halvtimme tidiga.
Det var inte mycket att göra för utom att slå sig ner och börja bläddra i BRIO´s barnvagnskatalog (som för oss helt ointressant då vi klarade av den punkten på checklistan för flera månader sedan men som dess värre är det enda mödravården i Malmö har att erbjuda i läsväg).

När klockan började närma sig den tid som föräldragruppen skulle dra igång kunde jag nöjt konstatera att precis ALLA blivande mödrar som kom genom dörren gick raka vägen till toaletten, de flesta med något smått panikartat i blicken.
Det kändes härligt att befinna sig bland jämnlikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0