Sonia for H&M

Jag steg upp vid åtta och hämtade B vid nio.
Halv tio var vi på Mobilia där vi till vår förvåning fann 6 personer köandes utanför H&M.
Vi trodde att intresset skulle vara mycket större!?
Det var det också...
HÄR!
Jag blev väldigt positivt överraskad, kvalitén, 100% bomull, kändes över förväntan och jag kom hem med en hel påse full.
Får prova lite till här hemma, köpte bland annat kavajen i både rosa och svart så den ena åker nog tillbaka.
Sen blev den en halsduk, en randig tröja, kjol (till kavajen tänkte jag) och faktiskt en klänning som på ett mycket effektivt sätt trollade bort magen.
Frågan är bara om den blir väldigt uttöjd om jag använder den lite innan jag har fött...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0