Spontanshoppat

Igår efter besöket hos barnmorskan gick jag en sväng på stan och gjorde då något jag aldrig gör annars.
Jag spontanshoppade!
Vanligtvis planerar jag mina inköp ganska väl men när jag klev in på H&M hade de 20% rabatt på valfri vara (smart knep i mitten på månaden när försäljningen går trögt och folk egentligen inte har så gott om pengar).

Jag hittade iallafall en kofta som jag spanat på ett tag men inte tänkt köpa (jag föll med andra ord för tricket) så den slog jag till på. Resonerade med mig själv att den funkar fin fint över magen och dessutom funkar den fin fint när man ammar med. Men jag låter prislappen sitta till efter lördag.
Har tänkt mig att slå till på ett par plagg från H&M´s samarbete med Sonia Rykiel så beroende på vad jag hittar där kaaanske den åker tillbaka.

Shortsen har jag letat efter ett tag och när man väl hittar det man söker är det lika bra att slå till.
Har ett par från ONLY som jag verkligen bodde i förra och förra sommaren men de kommer nog att kasta in handduken när som helst så ett par nya var välbehövligt!

Ja då har jag alltså kört pläderingen för mig själv gällande okynnes-handlandet.
Får väl se vad maken säger om saken... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0