Elle-galan!

Det har ju varit ett evigt tjatade om Elle-galan på samtliga Sveriges modebloggar de senaste veckorna.
Så nu var man ju tvungen att kolla vad allt detta tjatande gav för resultat.
Över lag var det ganska svart - och gansa safe. Svenska celebs är ju inga höjdare på att klä upp sig tycker jag.
Men en del lyckades bättre än andra:
Marina Kereklidou - superfin klänning till hennes mörka hår.
Daga Edholm - klockren färg och gullig modell.
Elsa Billgren - ännu ett lyckat färgval som matchar håret kanonsnyggt!
Emma var en av få som såg riktigt GALA ut!
Min favorit Bea är inte alltid snyggast att tittat på - men definitivt alltid roligast!
Sandra kör stenhårt på sin stil - det är modigt tycker jag. Men helhetsintrycket hade blivit finare med en mindre väska.
Efva Attling - snygg modell och snygg färg. Men lappen framför "mufflan" är lite skum...
Sen fanns det ju dem som såg spännande ut i svart med:

Noomi Rapace med make (och Cia Berg). My god så snygga det här paret är!
Howlin Pelle är utan konkurrens Sverigaste Snyggaste Kändisman!
Och så fanns det ju dem som lyckades mindre bra!
Carola håller även hon fast vid sin stil - det borde hon kanske inte!
Jag funderar lite på om Robin driver med modemaffian.
Typ: -
"Jag sätter på mig det fulaste jag har i garderoben och kollar om folk hyllar mig bara för att de är rädda för att inte fatta grejen"!
Ok Blossom är kanske inte känd som någon stil-guru men detta var seriöst det fulaste jag sett på länge...
Roligaste mingelbilden:
Pelle Porseryd hade nailade kvällens hetaste accessoar - en arg pygmé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0