Min ängel!

2010 kunde definitivt börjat bättre.
Fick åka in med en liten tax med svår andnöd till djursjukhuset igår morse.
Andnöden visade sig bero på vätska i brösthålan.
Som i sin tur orsakades av två stycken cancertumörer.
I ett sådant läge finns det bara en sak att göra.
Det är att se till så att ens älskade djur slipper onödigt lidande.
Så idag klockan 16.10 höll jag min älskade Taxamteter i famnen för sista gången.
Det går inte med ord att beskriva hur ont det gör att jag aldrig får se min räddande ängel igen.
Jag kommer aldrig mer att ha hund (med makens allergi blir det svårt) och det kommer ALDRIG finnas en så smart, rolig och envis hund som min Taxameter mer.
Den vetskapen gör det tungt att andas just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0