Nytt år - nya möjligheter!?

Får slänga in ett inlägg till så att föregående inlägg inte är det första jag ser.
Det är ju bara ledsamt.

Satt i bilen och funderade på om jag skulle ta och ringa Karin min terapeut som jag gick till under 08 början på 09.
Känner att det hade varit skönt att lätta på trycket i skallen där det just nu flyter runt ett virr varr av jobb, mammaledighet, föräldraskap, förlossning, hundförlust osv...

En timme senare plingar det till i min telefon.
Sms från Karin!

Jag säger det! Ibland är livet lite väl märkligt. Så nu blir det en timmes egentid av "lätta-ditt-hjärta" karaktär imorgon.
Det är väl investerade pengar kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0