Vi får hoppas att kotten får sin pappas karaktär...

...för hans mamma har nämligen ingen!

Idag köpte jag tredje paret skor på tre veckor. Kläder är inte så kul när man känner sig som en uppsvälld Michelingubbe. Men skor blir aldrig riktigt tråkigt.
Efter Minimarketfyndet och ett riktigt kap från E-bay lovade jag både mig själv och maken att nu fick det vara nog.
Men så stannade vi till på Barkaby, på väg hem från avlagd visit hos makens farmor i Västerås.
Och där fann jag ett par skor som jag suktat efter ett bra tag men som jag från början tyckte var för dyra och som när de till slut dök upp på ACNES rea var slut i min storlek.

Dealade lite med maken som till slut gav sitt medgivande.
Men nu är det slutshoppat.
Fram till förlossningen tänkte jag.
Undataget; underkläder (har en BH i rätt storlek för tillfället), strumpor och möjligen något från Sonia´s H&M-kollektion och H&M´s garden kollektion.
Men that´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0