Jag och mina fötter - en följetong

Mina tår mår inte ett dugg bättre.
Tre veckor i Flip Flops börjar bli lite tjatigt och belive me - jag har testat ALLT för att kurera dem.
Till slut gav jag upp och begav mig till Vårdcentralen.
Läkaren konstaterade att det var en ganska kraftig infektion och att det var lika bra att operera lite.
Jag som tagit mig igenom en förlossning borde ju tycka att det är en peace och kaka.
Det gör jag inte!
När farbror doktorn började prata om snitt och sprutor kände jag lite spontant för att kräkas - bara så där.
Det gjorde jag inte, där emot valde jag att skjuta på ingreppet ett par dagar (detta var i onsdags) så på måndag morgon smäller det.
Efter ingreppet kommer jag att gå inpackad i bandage ett par dagar och de där härliga kvällsdoppen som jag och maken hade planerat för kan jag lika gärna glömma.
Men men, det är bättre nu än i oktober då Flip Flops inte är ett lika bekvämt alternativ.


Härliga sommarfötter!?
Nej några sådana har jag inte sett till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0