Smoking hot

Befinner mig i någon sorts semesterdimma, har varken koll på veckodagar eller datum, min tidsuppfattning har helt suddats ut. Efter en fantastisk helg i Stockholm tog vi vägen via Örebro och några vänner där innan jag och Kotten slutligen installerade oss i Götet. Maken fick tyvärr köra vidare mot Skåne pga jobbet men han kommer upp imorgon igen - äntligen!

Kotten älskar att hänga med storfamiljen. Fram för allt är kusinerna intressanta och han sitter i sin Babysitter och diggar med till vinylen samtidigt som han storögt iaktar all action som pågår omkring honom.
När det är dags att sova kör han stora battle mot john Blund - han kan ju missa något (mors son det där...).
Nu sover han iallafall djupst i sin vagn och jag ligger i sängen och surfar.

Höstmodet är det som verkar vara mest på agendan (vad hände egentligen med att leva i nuet).
Jag är ganska nöjd med min exsisterande höstgarderob (om jag kommer i den det vill säga) men det finns några saker jag skulle vilja addera.

En vit Tuxedo-jkt står högt på önskelistan.


Denna kommer från Stella Mc Cartney och kostar antagligen skjortan men jag vet att H&M kommer med en variant för 699,-
Får hålla ögonen öppna efter den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0