Dagens

Med svärföräldrarna på besök får jag en stund för mig själv då och då.
Kotten är deras första barnbarn, behöver jag säga mer!?
Jag drog en sväng till Weekday för att se om jag kunde hitta några passande jeans på deras rea.
Det gjorde jag INTE (att befinna sig i ett provrum med speglar i alla vinklar 8 veckor post förlossning är inte den roligaste aktiviteten man kan ägna sig åt...) men på MONKI hittade jag denna. Jag blev very förtjust, den var såååå fin på. Kan jag inte hitta ett par schyssta jeans får jag väl gå i klänning resten av sommaren.
Den ligger undanlagd till imorgon så jag får fundera under natten!


Sweatshirt: AA, Jeans: Tiger, Skor: Minnetonka, Väska; LV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0