Midsommar 2010

Maj gad vilken dejlig helg det här har varit då!
Det kan ju ha att göra med det überhärliga vädret (det tackar vi för) men det trevliga sällskapet och all mat vi mulat i oss (det är en del kan jag säga) har helt klart bidragit till en helt PERFEKT midsommarhelg!


Midsommarafton spenderades i Ella och H´s trädgård.

Fördrink med lyxigt tilltugg!

Parasollen fick sig en sista finjustering!

Solen gassade - när hände det på en midsommar senast?

Jag bossade över förrättstallriken.

Finaste kusinen.

I väntan på middagen.

Grillat - som H bossade över :)

Vi höll på till solen gått ner och nästan alla vinflaskorna var tömda. Inte så pjåkigt för ett gäng småbarnsföräldrar...

På midsommardagen var även Kotten trött - och kopplade av med sin snutte. De två har ett osunt förhållande till varandra...

Imorse - när hela familjen äntligen återhämtat sig från fredagens festligheter drog jag på mig denna passande utfflyktsoutfit: Top: Whyred, blomma: H&M, Kjol: Second Hand, Skor; Marknad i Spanien.

Sen körde hela familjen till olof viktors på Österlen.

Soft litet kafé med mackor to kill for.

Kotten slappade i vagnen.

Och maken slappade bakom sina solglasögon.

Efter olof viktor fortsatte vi fikandet på ett kafé nere vid stranden, utanför Ystad. Varma wienerbröd, det var ta mig tusan inte igår!

Sen åkte vi hem och åt lite till på balkongen.

Jag drog på mig mina solbrillor...

...då blev Kotten avis så vi fick hämta hans med. Jag har aldrig sett min bebis så nöjd. Själv skrattade jag så att  tårarna sprutade åt bebbsens Stevie Wonder imitation. Stackars barn, han har det inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0