Alone-time

Jag jobbade min sista dag i förrgår.
Gårdagen varvade jag tvättning, städning, egenvård (färga ögonbryn, fixa naglar) med maraton av The City på MTV.com.
Sista veckorna på jobbet har varit så vansinnigt hysteriska så det kommer nog ta ett par dagar för mig att komma ner i varv.
Avslutade dagen med att släpa med maken på storhandling, jag förbereder mig som om katastrofen eller jordens undergång stod runt hörnet.
Antar att det är någon typ av gravidhormon som spökar.
Vi passade på att köpa på oss lite blöjor, nappflaskor, nappar och annat "kul". Och vi kände oss som två idioter där vi stod och försökte klura ut vilka blöjor och vilken mjölersättning man ska ha....?
Tänk på the god old days när alternativet bara var ett och valet så ledes redan gjort.
Well practice makes perfect I guess!

Idag ska jag försöka ta det lite lugnare och börjar därför dagen med ett yoga-pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0