Med 215 millar kan man strunta i att kränga saker på Blocket.

Ganska underhållande att läsa vad folk skulle ta sig till med alla dessa pengar...

Vad skulle jag göra?
Köpa loss sommarstugan
Resa till Galapgos
Slippa fylla i 500 ångestframkallande blanketter för att få ut en not so great mamma-peng
Starta eget eller kanske plugga ett tag
Köpa en lägenhet till syrran
Sen skulle jag nog låta maken investera en del och skänka en del till välgörenhet.

Update!
Jag kom på en oerhört relevant sak till!
Ett botemedel mot allergi skulle jag ta fram!
Så att vi en gång för alla kunde kyssa makens dryga pälsallergi bye bye!


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jadu alla vill göra olika saker för så mycket pengar! tänk så mycket idéer man får då :D

2010-03-30 @ 13:15:56
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Williamelizabeth

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 15:28:55
URL: http://williamelizabeth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0