Argyle lite som på Whitney

När jag gick hemma och väntade på kotten så plöjde jag hela säsong 1 av the City.
Nu för tiden blir det en del timmar i soffan när den där lille gossen ska ammas så därför har jag gett mig på The Hills, i brist på annat (christ, man blir nästan mörkrädd för den där Spence...)

Jag kan inte direkt säga att de första säsongerna bjuder på någon större stilinspiration men i ett av avsnitten hade Whitney Port på sig snyggaste Argylemönstrade Cashmere-tröjan och en sån blev jag galet sugen på.
Och som den E-bay räv jag börjar bli lyckade jag spåra en för futtiga 275 kronor.
Blir fin fin med mörkt blå stuprörsjeans och cognacsfärgade stövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0