Dagens

Svärföräldrarna gjorde ett mellanstopp hos oss på vägen hem till Schweiz.
I morse tog sig svärmor ann kotten så att jag fick duscha och klä mig i lugn och ro.
Ser med spänning fram emot hur det ska gå imorgon då jag faktiskt är själv för första gången.
Min kotte vill nämligen gärna ligga PÅ mig och sova. Han kan lätt sova 2 - 3 timmar på mitt bröst.
Men lägger jag honom i vagnen så börjar han gny efter ett par minuter.
Än så länge är han ju ganska liten så det kan väl vara ok men förr eller senare får han nog ta och vänja sig vid att klara vagnen på egen hand mer än 5 minuter.
Livet har verkligen fått nya problem att lösa...

Men tillbaka till dagens:

Jeans: ACNE, Amningslinne: H&M, Tröja, CUBUS, Halsband: Efva Attling (som jag fick av maken på BB. Det är inte klokt vilken mighty fine man jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0