Ingen sommar här inte!

Det är inte för inte som man blir lite less på alla sommar-rapporter från bloggarna norr över.
I Skåne har det varit Oktober-stormar precis hela helgen.
Men jag klagar inte.
Det har varit härligt att ha maken hemma hela helgen och få leva lite normalt liv utanför soffan ett par dagar.

Vi har:
- Tagit kotten på sin första utrikestur, utan pass (crazaaaaaaaazy). Visserligen bara för att droppa svågern på
Kastrup men still, utlandet är utlandet.
- Ätit vuxen parmiddag med Ella, H och Baby A.
- Glömt en hel lassage på balkongen. Nästa morgon var den marinerad i härligt regnvatten.
- Jag har varit och handlat på helt egen hand. Det var inte alls så kul som jag trodde, jag saknade kotten.
- Varit hos Hanna och blivit klippta, jag och maken, kotten tittade på. Han var oerhört nöjd HELA tiden (nytt rekord).
- Varit på utflyttningsfest i Sebbens penthouse. Underbart är kort - en halvtimme mäktade vår duktiga son med (och hans övertrötta föräldrar). Halv elva styrde vi kosan hemåt och avslutade lördagkvällen i soffan med Vem Vet Mest. Sjukt soft!

På biltur. Kotten föredrar helt klart att sova gam framför flodhäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0