Lanvin for H&M

Jag pallrade mig faktiskt upp klockan halv sju igår och cyklade ner till H&M på Storgatan.
Siktet var inställt på en tugummirosa coctailblåsa och jag hade förberett mig på ett battle.
Lyckligtvis är Malmö-borna inte så impade av sådana dära designer-samarbeten så 07.20
stod det 2 personer i kö och således var jag tredje person inne i shop-in-shopen.
Klänningen jag hade sett ut fanns inte i rosa men väl i lila så den fick följa med hem.
Det fick också en svart-nude färgad blåsa samt en väst och ett par skor.


Mycket fin pälsväst. Ett spontan-köp som definitivt kommer att få stanna.

Denna klänning var från början mitt första val. Men väl på insåg jag att den inte satt lika bra som den lila.
Så denna åker tillbaka.


Skorna skulle jag inte heller ha. Men de var så söta på och väldigt fina tillsammans med klänningen så de får stanna de med...


Finaste finaste klänningen.
Gör sig inte så bra på galgen men väldigt bra på kroppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0