Göteborgsvarvet - jasså det säger du?

Vi är 6 stycken som har anmält oss till Göteborgsvarvet nästa vår.
3 par.
Kan bli spännande.
Vilket par kommer piska vems rumpa?
Vilka kommer att bråka?
Vilka kommer att bryta?

Oavsett vad som händer kommer dagen avslutas ute på ö´a.
Det kommer att bli toppen!

Något som är mindre toppen är min test-löpning som jag gjorde höromdagen.
Med Nike´s run-ap entusiastiskt räknade kilometer i lurarna.
2 km (förvisso med barnvagn och motvind) förvandlade mina ben till gelé.
Hur ska detta sluta? var min spontana tanke.
Men att tänka så kommer inte ta mig genom någon halvmara, inte.
Löpskorna åker med i resväskan till Stockholm.
5 km ska jag väl klara där, utan barnvagn!?

Fortsättning lär följa...


Lite småsur efter skitdålig löptur.

Men vädret kunde man inte klaga på!

Kommentarer
Postat av: Olavalba

God bless you

2011-03-21 @ 20:06:37
URL: http://olavalba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0