Vindåkra Gård

Igår var jag på Vindåkra Gård tillsammans med Ella och Clina.
Det bjöds på smakprover från den nya restaurangsatsningen Ambiance, varmt vin, modevisning, lotteri och 20% rabatt på valfritt plagg i samtliga butiker.
Vindåkra Gård är en helt livsfarlig plats - för min plånbok.
Jag skulle kunnat shoppa på mig rubbet i både dam, herr barnbutiken och inredningsaffären.
Och sen hade jag gladeligen avslutat min shopping-orgie i den lilla men så otroligt mysiga restaurangen.
Nu lyckades jag tygla mig (mammapengen blir man inte fet på och långsemester väntar om mindre än 2 veckor) men ett I-phone-fodral från mitt nya favoritmärke Maison Scotch fick följa med hem.
Efter avslutat mingel tyckte jag och Ella att det kunde passa bra att rasta klackarna en extra vända.
Så ett par drinkar på Mrs Brown och Lemongrass fick det bli innan vi nöjt knallade hem runt klockan ett.
En riktig toppenkväll på alla sätt och vis!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0