Detox - del 2

Är inne på andra dagen av andra delen av min Detox.
Andra delen innebär att man endast livnär sig på juice i tre dagar.
Det låter ju helt skruvat men det går ganska bra.
Det är 6 olika juicer man ska dra i sig och en flaska färskpressad från Brämhult duger inte.
Det är noga komponerade sammansättningar som man själv får mecka ihop (juicecentrifug ett måste med andra ord).
Igår gjorde jag en juice åt gången vilket resulterade i att jag stod i köket ungefär hela dagen.
Idag gjorde jag allihop på en gång, vilket var betydligt mycket smidigare.


Jag har använt mig av frusna bär och det är lite krångligare då dessa ej funkar så bra i juicecentrifugen.
Men annars har det som sagt gått bra, hitintills that is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0