En liten klapp på huvudet!

Ja jäklar vad vi har varit duktiga den här helgen. Vi bestämde oss för att nu ska vinden fixas.
Jag får liksom lite panik när man börjar tappa kontrollen över vad som egentligen ligger där uppe och skräpar.
Eller som en av våra grannar som har fyllt sitt vindsförråd så mycket så att de har fått knyta igen dörren (på glänt if I might ad) med presentsnöre!!!
För mig är det = dödsångest.
JA jag är lite anal men så är det bara.
Anyways, förrådet blev röjt, vi åkte till och med till IKEA och köpte en lagerhylla samt plastboxar till alla barnkläder, vinterkläder, sommarkläder och avlagda kläder som jag har lyckats samla på mig.
Odningen återställd och jag kan äntligen andas lugnt igen.
För att belöna oss själva tog vi Kotten med oss ner till Dockan och kollade in Skånes Dansteaters show.
Sjukt cool faktiskt, och ett mycket bra avslut på helgen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0