Gårdagens....

Igår hade jag en sån där dag som man innan man fick barn trodde att man skulle ha varje dag under sin mammaledighet men som man i själva verket får till kanske 1 gång av 10.
Mötte upp med Nonno och Micki (som jag inte träffat på år och dar) samt Mickis syster.
Åt låååånglunch i solen (vi snackar 2-3 timmar) och dryftade allt som hänt de senaste 5 åren (vilket är en del, typ två giftemål, två bebisar och lite annat smått och gott).
Sen blev det en tur på stan, Kotten behöver lite varmare kläder nu när temperaturen kryper nedåt.
Det gick så där, jag kom hem med Elsa Beskows "Olles Skidfärd", ett par strumpor samt en alldeles för dyr Hoodie som jag köpte med motiveringen att Kotten kan ha den som jacka (i typ en vecka...).
Avslutade med middag och promenix med syrran.



Iklädd: halsband: H&M, Tröja, TopShop, Tights; Only, Skor; Alfred Sergant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0